Ne hagyd ki!

Fel!
10 márc

A monacói hercegi család tagjával hirdet a Buccellati

Beatrice Borromeo_Monaco_countess_Buccellati

Az idén 101 éves római luxusékszer márka a szintén olasz származású Beatrice Borromeo grófnőt kérte fel reklámarcának, aki egyébként 2015-től Pierre Casiraghi felesége is egyúttal. Mivel férje Caroline, monacói hercegnő és hannoveri királyi hercegné kisebbik fia, így Beatrice is az uralkodócsalád tagjának számít, a monte-carlói hercegi palotában is laknak két gyermekükkel. Ugye a lombard arisztokrata vezetéknév onnan lehet ismerős, hogy a mai napig a családja tulajdonában van a Comói-tó legszebb szigete, az Isola Bella, ahol a Borromeo-kastélyt egy csodás park övezi, amely igazi turistalátványosság és persze elit partik bérelhető színhelye is.

Beatrice Borromeo_Monaco_countess_Buccellati

A kampányfotókat Rómában lőtték, ahol a grófnő egykor maga is élt és dolgozott, jobbára televíziós és rádiós politikai tudósítóként. A márkához olyan emlékek kötik, minthogy 5-6 évesen elcsente édesanyja gyémántkarkötőjét, vagy hogy tinédzserként kapott tőle egy medált a Hawaii kollekcióból – amit soha sem szokott levenni. A jelenleg dokumentumfilm készítéssel, illetve tévés sorozatfejlesztéssel foglalkozó Borromeo az ékszerház Hawaii, Ramage és Macri kollekcióit, továbbá a high jewelry vonalat promotálja.

Beatrice Borromeo_Monaco_countess_Buccellati

Beatrice Borromeo_Monaco_countess_Buccellati

Beatrice Borromeo_Monaco_countess_Buccellati

Fotók: PR
2021. március 10. 

Pécsi Balázs