Oké-oké, ha az utóbbi időben az Andrássyn lévő üzlet felé tévedtetek, már láthattatok egy képet belőle a kirakatban, de teljes egészében itt, a blogon debütál a 2019-es tavasz-nyári kampány idehaza, amely most szakít a korábbi évek duóival. A Robert de Niro/Benjamin Millepied és a Javier Bardem/Dev Patel páros is egyaránt két-két szezont tolt végig, remekül érzékeltetve szerintem, hogy a Zegna-univerzium tud mit mondani az idősebb és a fiatalabb generációknak is, egyaránt érdemes hát benézniük az üzletekbe. Ezzel szemben most három színészt vetettek be, akik elődeiktől eltérően nem világsztárok (oké, nyilván a francia táncos-koreográfus sem saját jogán szerzett világhírnevet, hanem a felesége, Natalie Portman révén). Boyd Holbrook a Netflixen futó Narcosban szerepelt, itt most a Zegna casual darabjaiban látható, amelyet a mindennapi élethez és utazáshoz ajánl a cég. A sebészben (The Knick) és a Holdfényben ismertséget szerző André Hollandnek a feladata a ház magas szabászatát (su misura) népszerűsíteni, míg a márkanagyköveti titulussal is büszkélkedő William Chan az XXX arca, ami ugye az olasz márka progresszív streetwear vonala.
A képek mellé kisvideók is készültek az Oscar-díjra jelölt Luca Guadagnino rendezésében, fentebb linkeltem azt, ahol mindhárom karakter bemutatkozik. A Defining Moments kampány legújabb felvonása (All The World’s A Stage) három, Milánóban – természetesen luxuskörülmények közt – élő férfi reggeli készülődését mutatja be, akik más-más lakástípusban, más negyedben laknak, más rasszhoz tartoznak – ami abszolút üdvözlendő szerintem, és nyilván jól leképezi azt is, hogy a brand immár globális márkaként gondol magára. És persze, ami a legfontosabb, hogy más-más az öltözködési- és életstílusuk is, de a Zegnánál természetesen mindenre van megoldás! Végezetül pedig jöjjön a többi fotó!
Fotók: PR