A nápolyi alapítású, de szerte a világon egyre közismertebbé váló Isaia divatmárka idén tavasszal a milánói Galleria Vittorio Emmanuele II. luxuspasszázsban lévő Corto étteremben mutatta be a meghívott negyven, férfidivattal foglalkozó influencernek a legújabb húzását: a MiniMe gyerekkollekciót, amely nyilván állandó elem lesz eztán a szortimentben, ha hozza a számokat. A brand eddig is nagy hangsúlyt fektetett arra a reklámkampányaiban, hogy különböző életkorú, idősebb és fiatalabb férfiakkal/férfiaknak egyaránt hirdessen, de igazán jól meglátták a piaci rést, hogy a legkisebbekre sokkal kevesebben lőnek, mint amekkora igény lenne rá valószínűleg. Mármint ugye luxus gyerekmárka sok van már, szinte mindegyik igazán nagy brand indított már ilyet, illetve nyitottak is neki üzleteket, de ez a klasszikus (olasz) szabászati megoldásokon alapuló stílus szerintem eddig hiánycikk volt – avagy nem tudnék most kapásból olyan márkát mondani, ahol beszerezhetett ilyen darabokat az ember a fiának (talán a Ralph Laurennál). A nápolyi szabászatot pedig újabban nemcsak a hozzáértők, de a sznobok is felfedezték maguknak, így biztos bejön majd nekik az a gondolat, amit a termékcsoport neve is sugall: hogy egy kicsi ént faragjanak a gyerekükből. Olyan szempontból tényleg hiánypótló az elképzelés, hogy rengeteg márka (itthon is) meglovagolta már ezt az anya-lánya vonalat, ideje volt már, hogy valaki rárepüljön az apa-fia darabokra is. Az Isaiáé az elsőség ebben luxusszinten, nézegessük hát meg a kampányban szereplő lookokat alább!
Fotók: PR