Patricia Gucci neve talán már idehaza sem ismeretlen, hiszen pár éve magyarul is megjelent a memoárja, amely az olasz luxusmárka diadalútja mellett a saját gyerekkorát is bemutatja. Köztük azt, hogyan próbálta meg apja, Aldo Gucci eltitkolni a születését a világ elől, a szaftos pletyka – hogy a világsztárok közt is népszerű firenzei alapítású brand vezérigazgatójának viszonya lett az egyik eladónővel – nem jött volna éppenséggel kapóra akkortájt. A jobbára Angliában nevelkedett Patricia lett később mégis az első nő a Gucci igazgatótanácsában, majd az amerikai és ázsiai piacokért felelős márkanagykövetként folytatta a munkát.
Most pedig egy teljesen új dologba vágott, tavaly ugyanis megalapította saját márkáját, a luxusbőröndöket gyártó Aviteur-t. Hogy miért is nem megfelelő erre a célra a nevét viselő cég szortimentje? A tulajdonos-tervezőnek onnan jött az ötlet, hogy egészen eddig nem talált a személyiségéhez megfelelő darabot – és amit az ember nem dug el rögtön a szekrénybe, amint hazaér. Egyelőre három színnel (barna, szürke, fekete) indultak, idén további hárommal gazdagítanák a repertoárt, illetve útikiegészítőkkel is előrukkol majd a cég. (De felvesznek egyéni megrendeléseket is, ha valakinek az előregyártott, számozott modellek nem igazán jönnek be. Kérésre kedvünkre válogathatunk a színskálából, ami a bőröket, sőt, az alumíniumrészeket is illeti.) A bőrönd különlegessége a bécsi stílusú nádazott textúra, továbbá az átlátszó polikarbonát fogantyú. Bár a Harrods kirakatában is megfordultak a termékek, egyelőre csak a párizsi Hotel de Crillon luxusüzletében és a Net-a-Porter-n kaphatók 4200-4500 euró környékén. A gurulós bőröndökhöz saját kézitáskát is vehetünk, extra felárért.
Fotó: PR
2021. február 13.