101 Copenhagen, Bitz, byNord, Paper Collective, HK Living — márkák, melyek egyet jelentenek a kifinomult stílussal, a kortárs dizájnnal és a funkcionalitással. Tárgyak, melyeket nemcsak nézegetünk, de a maguk szofisztikált valójában részt vesznek a mindennapjainkban, az otthonunk hangulatának megteremtésében is. Körülbelül 40-50 márkával, megszámlálhatatlan termékkel, dizájntárggyal nyitott meg a VII. kerületi Home of Solinfo. A cégcsoport legújabb showroomja minden eddiginél nagyobb területen, 400 négyzetméteren hozza el a skandináv formatervezés legjavát, kiegészítőktől a bútorokig és lámpákig. Hiánypótló üzlet, azonnal elérhető szépségekkel, óriási raktárkészlettel. Visszaszoktatás az offline vásárláshoz, a tárgyak tapintásához és körbejárásához.
A Solinfo Group 1990 óta van jelen Magyarországon: professzionális világítástechnika és dizájner berendezési termékek terén az élvonalban járnak, gondos szakmai felügyeletük segítségével vált elérhetővé itthon a Tom Dixon, a Vitra, a Roche Bobois, a Molteni is. Meglévő ügyfélkörük évtizedek óta bizalommal fordul a Solinfo Grouphoz, 2021-ben pedig egy új fejezet kezdődik a márka életében. Különös módon éppen a pandémia bezártsága hívta életre a Home of Solinfo projektet, hiszen a kényszerűen otthon töltött napok, hetek, hónapok mindennél fontosabbá tették a komfortos és meghitt tereket. Egyszerre egy egész világ eszmélt rá, hogy mennyit segíthet a kényelmünkön, a biztonságérzeten, ha házból és lakásból valódi otthont teremtünk. Ebben pedig segítségül hívhatjuk a kortárs nordic dizájn úttörőit, a lagom, a sisu, a hygge életérzés szakértőit és mostantól a Home of Solinfo széles kínálatát is.
A kínálat a keresletre reagálva frissül majd és természetesen szezonális készletre is számíthatunk, először például az adventi időszakban, karácsonyi meglepetések után kutatva. A cégcsoport szakmai csapatának tudása bőven túlmutat a dizájnérzékenységen: a vásárlók igényeit évtizedek óta monitorozzák, empirikus kutatómunka eredménye a Home of Solinfo márkáinak összegyűjtése, árukészletének értő válogatása. Sőt, az üzletben sem engedik el a kezünket, stílusbéli tippeket, tanácsokat is kérhetünk tőlük — komplexitásra törekszenek.
Fontos célkitűzésük, hogy ne csak a szemnek szépet kínálják, de a praktikumra is gondoljanak, egyszerűen és frappánsan. A skandináv életszemlélet, letisztultság a formavilág mellett a funkcionalitást is előtérbe helyezik. Északon nem a vitrinnek készítik a tárgyakat: nem becsben tartják, hanem büszkén használják is őket. Ezt az ars poeticát szeretnék hirdetni a Home of Solinfóval is. A teljesség igénye nélkül konyhai- és fürdőszobai kiegészítők (például: tálcák, tárolókosarak, tányérszettek, tükrök), lakástextilek, illatgyertyák/diffúzerek, fali dekorációk, poszterek is helyet kapnak a hangsúlyos bútorok és lámpák mellett. Megannyi olyan szépséget találunk a Home of Solinfóban, amit csak náluk vásárolhatunk meg, tekintve, hogy sok külföldi gyártó kizárólag nekik engedélyezi a termékei viszonteladását. Vízióik között szerepel, hogy hazai tervezők is megjelenjenek az új belvárosi üzletben. Addig pedig a teljesség igénye nélkül a következő márkák minőségi termékei közül válogathatunk a Rumbach Sebestyén utca 19. szám alatt. ( Természetesen a Solinfo Shop weboldal is zavartalanul üzemel, a termékek egy részét online is meg lehet vásárolni.)
Bloomingville, Broste Copenhagen, byNord, Design Letters, HKliving, House Doctor, Hübsch, Lucie Kaas, Meraki, Nicolas Vahé, Nordal Denmark, Novoform, 101 Copenhagen, Bitz, by Lassen, Hay, Kay Bojesen, Kreafunk, Muuto, Norman Copenhagen, Ro collection, Skandinavisk, Paper Collective, &Tradition, Carl Hansen and Son, Finn Juhl, Fritz Hansen, Gubi, Menu, Vipp, Vitra.
A fentebbiekből ezek a mi kedvenceink – akár karácsonyi ajándéknak is!
A Kay Bojesen natúr és festett cuki fafigurái gyerek és felnőtt szívét egyaránt megdobogtatják – utóbbiakét talán még inkább, köszönhetően a picit vintage dizájnnak.
Az &Tradition asztali lámpája igazi dizájnklasszikus – mégis elérhető áron. A színskála széles belőle, így olyan problémánk biztos nem lesz, hogy nem találunk megfelelő árnyalatot a megajándékozottunk otthonába.
A Kreafunk abszolút hozza azt a fizimiskát, amit egy XXI. századi hangszórótól elvárunk. Többféle modell, többféle színben, és egy jó hír a kádban lazulóknak: mivel teljesen vízállók, így a fürdőszobába is nyugodtan magunkkal vihetők.
A 101 Copenhagen márka nagyon érzi a manapság divatos wabi-sabi stílust, ami a japán és a skandináv életérzésnek és vizualitásnak egy egész fura keveréke. A minimalista vázák örök darabok, aligha fognak kimenni a divatból.
Ha már hamarosan konyhasarok is lesz az üzletben, akkor nem hiányozhatnak a gasztrotermékek sem – igen, a tányérok környékén kell keresni őket, a kasszánál. A Nicolas Vahé márka produktumaival egészen biztos, hogy ízesebb és zamatosabb lesz ez a karácsony.
Fotók: Gosztom Gergő (üzletbelsők) és PR
2021.december 15.
Támogatott tartalom