A Dolce&Gabbana egyelőre hét üzletében (Miami, Sanghaj, Melbourne, Párizs, Róma, Velence és Oszaka) tette lehetővé ezt az új szolgáltatását, amely teljesen olyan élményt nyújt, mintha valami videójátékban avagy augmented realityben lennénk – csak még különleges szemüveg sem kell hozzá, egy laptop bőven elég. A fentebbi városokban lévő üzletek mind úgy vannak digitalizálva, hogy 360 fokban körbejárható legyen az eladótér, oda tudunk így sétálni a sztenderekhez és polcokhoz, rá tudunk klikkelni a kitett árura – és persze meg is tudjuk vásárolni azt! Amennyiben azonban mégsem vagyunk biztosak a döntésünkben, természetesen arra is van lehetőség, hogy egy eladó segítségét kérjük, aki vagy telefonon vagy videóhíváson keresztül fog asszisztálni nekünk. A jövőben valószínűleg még több flagship store-ban lesz elérhető ez a vásárlási mód.
Fotó: PR
2021. március 9.