Az eddig jobbára illatgyertyáiról és parfümjeiről híres párizsi cég a jeles évszám apropóján előrukkolt egy lakberendezési kollekcióval, amely alatt főként terítéket és vázákat kell érteni. A ház logójában is visszaköszönő, eredetileg textilmintaként szolgáló ovális forma ihlette az új darabokat – a motívum eredeti inspirációja egyébként az ókori római praetoriánusok pajzsa volt. A márkától nem áll távol a lakberendezés: első, a párizsi Boulevard St. Germain 34. szám alatti butikjukban tapétától a kerámiáig mindent árultak – főként ritkaságokat. Az újdonság persze az, hogy ez a vonal most saját márkanév alatt fut, nem beszállítók kínálatából szemezgették össze. Az Entertaining Geometry névre hallgató kollekció a fekete-fehér kontrasztra épít, porcelánt és muránói üveget használt a gyertyatartóknál, tányéroknál, poharaknál, laternáknál, stb.
Fotó: PR
2021. február 27.