Ma már csak régi járgányokon látni, hogy a sebesség-és a fordulatszámmérő az üzemanyagtartályra van szerelve, ez napjainkban elég meglepő megoldás, pláne, ha úgy csinálják, mint a Harley Davidson Blue Edition (a Softail Slim S modell meghekkelt változata) esetében is történt. A svájci Carl F. Bucherer óramanufaktúra és a Harley-specialista Bündnerbike szerelemgyerekével 2500 munkaórát töltött el 8 szakember, olyan menő látványelemeket kifundálva, amelyek inkább egy luxusjacht sajátjai, semmint egy motorkerékpáré. A motor a hőálló LED-ektől belülről világít, csillogó hatást kölcsönözve az aranyozott gázszelepnek.
Az 1,4 millió fontért a világ legdrágább motorjának kikiáltott kétkerekűhöz jár egy karóra is, amelynek révén akkor is a miénk az életérzés, ha éppen nem repesztünk ezzel a csodával. A ketyegőn visszaköszönnek azok a részletek, amelyek a „paripán” is megjelennek, a gyémántok például a kormány drágakő díszítését idézik meg. A benzintartály jobb oldalán ennek pontos mása látható (bal oldalán üvegbura alatt pedig egy gyémántgyűrű – kicsit strange, ige!), amelyet a Bucherer a Patravi TravelTec II modell átfazonírozásával alkotott meg.
Életemben egyszer motoroztam (sic! – mert az az Aprilia inkább a robogóhoz állt közel, úgy rémlik), felejthetetlen élmény volt, alig vártam, hogy megérkezzünk és végre leszállhassak róla. Szóval gyémántgyűrű ide és luxusóra oda, ezt részemről vigye, aki akarja. 😀
Fotók: PR