Nem tudom, mennyire ismeritek ezt a nagyon drága és hiperelegáns brandet, én már régóta eléggé szeretem, és nem is csupán a gyönyörű termékeiért, hanem az egész körítésért, ami körüllengi. Gondolok itt például az üzletek kialakítására, a jobbára luxushotelekben (illetve luxusutcákon és környékén) helyet kapó monobrand boltok egyszerűen pazar kialakításúak, nem ritka, hogy elefántagyarnak látszó dekorokat és egyéb dzsentlemen-pozitív cuccokat passzintanak a márvány és lakkozott fa burkolatokhoz, de nagyon vicces és egyedi szerintem, hogy a próbababának sas feje van, ami ugyebár az emblémájukból jön. A legközelebbi üzlet a bécsi Kärntnerstrassén található, de Prágában is belebotolhatunk egybe a helyi Four Seasons hotel sarkán, a Morva partján. Sokfelé jelen vannak még Európában, Amerikában és jobbára Ázsiában, ezért fura, hogy szerintem itthon szinte még teljesen ismeretlen ez a milánói luxusbrand.
Mindig nagyon classy kampányokat lőnek a kollekciókat promózandó, idén az utazást állították középpontba. A képeket és a videókat jobbára a pietrarsai vasúttörténeti múzeumban lőtték illetve forgatták – ez Nápoly egyik külvárosában található, ahova mindig is el akartam menni, de eddig valahogy kimaradt. A sztori több szálon fut, ha ide kattintotok, megnézhetitek a kisfilmeket és a többi képet is. Egyrészt bemutatja a 2019-es ősz-téli kollekciót, továbbá külön az apa-fia darabokat, de gondoltak a senior vásárlókra is – én ez utóbbit annyira szeretem ezekben az elegáns olasz manufaktúrákban. Mármint, hogy nem gondolják azt, hogy csak 30 éves vásárlóik vannak. A nekik szóló videóban kicsit ki is lépünk a vasúti hangár miliőjéből, a kampány ugyanis emléket állít az első olasz vasútvonalnak, amely Siena városát kötötte össze a toszkán Val d’Orcia vidékével.
Szeretem ebben a kampányban azt, hogy a set is az időtlenségre erősít rá, a fényezéstől csillogó gőzmozdonyok a maguk lassúbb tempójával (mármint egy modern vonathoz viszonyítva) hordoznak egyfajta ráérősséget, nyugalmat, eleganciát, amelyet a a kollekció darabjai is maximálisan megtestesítenek. Ismét csak roppant finom árnyalatokkal és anyagokkal (szőrmegallérok, krokodilbőr, merinói gyapjú, kasmír, stb.) operáltak, ahogy a márkától már megszokhattuk. A formális darabokat egy királyi kocsi gazdagon dekorált enteriőrjében vehetjük szemügyre – azaz nemcsak nappali viseletben, hanem szmokingban is erősek. Szóval ha nem ismertétek őket, akkor azért, ha meg igen, akkor azért vegyétek a fáradságot a 3 órás útra, és irány Bécs! Vagy Milánó/London inkább!
Fotók: PR