A Martin Brudnizki Design Studio az 1920-as évek stílusát álmodta meg a Harrods új boros és italos részlege számára, természetesen azért elég contemporary megközelítésben. Szerves folytatása ez a fajta face lifting annak a szándéknak, hogy a patinás áruház egész food hall-ja megújuljon, ami ugye a tavalyi évben vette kezdetét. És ez nem pusztán csak azt jelenti, hogy felszedték a csempét és lekaparták a tapétát, a világ egyik leismertebb luxuslelőhelye olyan szolgáltatásokat dobott be ezen a fronton is, ami talán unikálisnak is nevezhető – legalábbis én nem hallottam még ilyet más háza tájáról. No, lássuk akkor mik ezek!
Először is van egy nagyon extrán kinéző, úgynevezett aromaasztal, amelyen dekoratív, nagy üvegburák alatt különböző illatos dolgok leledzenek, amelyeket egy gramofon hangszórójához hasonlatos eszközzel lehet tesztelni – ez asszem mindig egy adott bor zamatát segít jobban megérteni.
Az Education Roomban a megvásárolt tételek üvegeit egy gravírozógéppel perszonalizálhatjuk, de az áruház expertje akár segít megtervezni, nagyjából hogyan érdemes a házi gyűjteményünket összeállítani. Ami számomra különösen érdekes, hogy bizonyos pincészeteket élőben streamelhetünk, a vásárlók így első kézből látják, hogy kiszemeltjük kb. hogyan készülhetett. Ha legközelebb Londonban járok, tuti csekkolom a helyet, bár sanszos, hogy valami édes pezsgőre fog esni a választásom, lévén nem vagyok kifejezetten nagy borkedvelő.
Fotók: PR