Kelet-Közép-Európa egyetlen online luxusáruháza, az elsőként Magyarországon elindult SNOBELIER folyamatosan fejleszti majd virtuális gourmet pultját, hogy a világ legkülönlegesebb csemegéivel tudja elkápráztatni a régió gasztrorajongóit, legyen szó kaviárról, prémium bonbonokról, libamáj termékekről avagy a leghíresebb champagne-házak presztízstételeiről. Az áruház concierge-szolgáltatása elsősorban abban érhető tetten, hogy jobbára olyan gyártók termékeit válogatja össze, amelyeket a lokális fogyasztó egyáltalán nem, avagy csak roppant körülményesen lenne képes beszerezni. (Kattintstatok ide a Gourmet Department termékeiért!)
A SNOBELIER egyik leghangsúlyosabb brandje a Caviar House & Prunier, utóbbi a világ leghíresebb kaviármárkája, amelynek még a Saint Laurent divatház is tervezett mintákat a fémdobozaikra. A délnyugat-franciaországi Gironde megyében, az Isle folyóra épített medencékben 150 000 tokhalat nevelnek, amelyek ikráiból ötféle aromájú kaviár készül – természetesen a méltán közkedvelt Beluga és Oscietra fajták is megtalálhatók köztük. A tokhal ikrája mellett a világ másik luxusélelmiszerének a libamájat szokták hívni, ebből természetesen a legjobbat, azaz magyart tart majd az áruház: a Royal Paté márka szarvasgombával ízesített libamájkrémje igazi csemege – a többi íz mellett!
A csokoládékat a szír, 1805-ben alapított Ghraoui bonbonmanufaktúra képviseli, amely roppant népszerű a Közel-Keleten is. A polgárháború miatt Magyarországra települt márka töltött bonbonjai cseh kristálytálakon érkeznek, az összeállításokat kifejezetten a SNOBELIER számára kreálta a márka. A csokoládé mellett díszdobozban elérhető még a kínálatban az ikonikus, pisztáciával töltött kandírozott sárgabarackjuk is, amelyet egyenesen Szíriából hozatnak repülővel – hiszen ott terem legkiválóbb minőségben ez a gyümölcs.
Fotók: Freepik, Unsplash, Ghraoui
2021. szeptember 29.
A SNOBELIER online luxusáruház és a The Gentleman’s Review magazin tulajdonosi köre megegyezik.