A Pagerie nevű, novemberben indult amerikai brand egy piaci rést célzott meg azzal, hogy nem igazán tudunk kútfőből felsorolni olyan high class brandeket, amelyek fókuszában az ember legjobb barátai állnak. (Bár a nagy házak is igyekeztek azért valamit virítani a témában, legalább tessék-lássék módon, például csekkoljátok ezt a posztot.) Egyelőre három terméket fejlesztettek: egy nyakörvet (380 dollár), egy pórázt (520 dollár) és egy lónyergek inspirálta hámot (720 dollár). Ezek pont ugyanabból a marhabőrből készülnek egyébként, mint az Hermés Birkin táskái, a fémrészek pedig olyan minőségű acélból vannak öntve, mint amelyet a luxusjachtok egyes elemeihez is használnak. A márka roppantul akkurátus, ami a fenntarthatóságot illeti, a bőröket növényi alapú festékkel színezik, míg a csomagolás újra felhasznált papírdobozt takar. Az ember szinte irigyli a szerencsés négylábúakat, akik ezeket a kiegészítőket viselik majd!
Fotók: PR