Méghozzá egy egyedi megrendelésre, az ingatlanmágnásként vagyont szerző iráni származású üzletember, Manny Khoshbin felkérésére (az Instája itt), aki igazi self-made man, az iráni forradalom után menekült a szüleivel az USA-ba, ahol gyakorlatilag egy kocsiban laktak eleinte – azaz hajléktalanok voltak. A kocka nagyot fordult, s bár manapság a garázsa tele van drágábbnál drágább járgányokkal (van már egy szintúgy az Hermés által is megspékelt – azaz festett – Pagani Huayrája is), valahogy égető szükségét érezte még egy olyan Bugattinak szintúgy, amelynek a hűtőmaszkját H-betűk alkotják, illetve több helyen is visszaköszön a cégre jellemző lovas terülőminta (pl. az ajtók belsején lévő kasmírborításon).
Saját elmondása szerint 4 évet várt tűkön ülve, hogy végre kicsomagolhassa az autót, amelyért eddig a legtöbbet fizetett (lásd. a pillanatot a videóban itt). A kívül-belül hófehér kocsiban a kárpitok a legfinomabb bőrből készültek, és több helyen feltűnik a patinás francia divatházra jellemző narancssárga árnyalat is. Arra azért kíváncsi lennék, hogy csak úgy be lehet-e jelentkezni a két cégnél, hogy “Hellóka, hozok egy zsák pénzt, összeborultok egy custom made darab erejéig?”, mivel szerintem Mr. Khoshbinnak azért picit más a fekvése.
A felesége is gyakran visel Hermés retikült, ő maga pedig Ettore Bugatti ruhákat (illetve lesz most már egy külön a kocsihoz gyártott, színben passzoló Hermés bőrkesztyűje és táskaszettje is), így nyilván jó reklám ez a kocsicsoda minden szereplőnek. Illetve meg kell jegyezni azért itt, hogy kb. száz éve még Émile-Maurice Hermés és Ettore Bugatti is dolgoztak együtt, szóval nyilván nem tartották ördögtől való ötletnek a kollabot a jelenlegi döntéshozók sem.
Fotók: PR