Ne hagyd ki!

Fel!
3 aug

Megnyílt a világ második Burberry kávézója

Burberry_Shenzhen_Thomas's Cafe_store_Tencent_üzlet_China_Kína

Ha régóta olvassátok a blogot, akkor már tudjátok, hogy amennyiben Londonban járok, mindig beugrom a Burberry kávézójába is egy afternoon tea-re. Nos, ezt péntektől bárki megteheti úgyszintén, akinek a kínai Sencsenben akad dolga, ugyanis a Shenzhen Bay MixC nevű új negyedben 539 nm-en nyitott a brit márka flagship store-t, amelyhez egy Thomas’s Cafe is tartozik. A különlegessége, hogy egy kifejezetten ide tervezett, majmos szettel tálalnak, amelynek mintái a kreatív igazgató, Riccardo Tisci Animal Kingdom nevű kollekciójából lehetnek ismerősek. A brit és a kínai teakultúra fúziója az alapja a menünek, amelynél  egy plusz csavar, hogy a különlegességeket nem kóstolhatjuk csak úgy meg az ajtón beesve, külön foglalást kell leadni a limitált menüre a WeChat mobilapplikáción keresztül.

Burberry_Shenzhen_Thomas's Cafe_store_Tencent_üzlet_China_Kína

Egyébként az egész üzletben ez a legnagyobb hype, hogy a kínai techóriással, a Tencenttel együtt fejlesztették ki az exkluzív szolgáltatásokat. Van például egy, a 2020-as ősz-téli runway által inspirált box, ahol a technika bescanneli az alakunkat, és a “saját kifutós pillanatunkat” az ismerőseinkkel is megoszthatjuk. Van továbbá egy interaktív szoba, ahol a divatház történelmével lehet megismerkedni (illetve kifejezetten a híres ballonkabátok evolúciójával), továbbá ez az első üzlete a márkának, ahol bevezették a termékenkénti QR-kódokat, amelyek extra információkkal látnak el minket a kiszemelt darabokról – a telefonunk által.

Burberry_Shenzhen_Thomas's Cafe_store_Tencent_üzlet_China_Kína

Fotók: PR

Pécsi Balázs