Ne hagyd ki!

Fel!
6 jún

Nyárra pop-up üzleteket nyitogatnak a nagy divatházak

louis-vuitton-summer-pop-up-store-villa-deste-como

A Dior két üzletet (becses nevük Dioriviera) is nyitott Míkonoszon illetve egyet-egyet a montecitói Rosewood Miramar Beach luxushotelben és a tokiói Miyashita Park áruházban. A Chanel St. Tropez-ban várja egy villában a vásárlóit az elkövetkező hónapokban, a Tod’s pedig East Hamptonban erősített időlegesen, míg a Ferragamo Forte dei Marmiban várja a vásárlóit ideiglenes bolttal. A legkomolyabban a témát kétségkívül az Etro divatház vette, akik egyszerre négy helyen is meg szerették volna vetni a lábukat ideig-óráig 2021 nyarán. Ők is adtak egy voksot a toszkán tengerpartnak (Forte dei Marmi), Hamptonsnak, a fancy török nyaralóhely Bodrumnak, és egy meglepő lokációnak, a leginkább a téli olimpiájáról világhírű, oroszországi Szocsinak. De a Louis Vuitton sem akart lemaradni: az NBA-vel közös kollabja is kapott egy saját pop-upot Tokióban, de ennél nagyobb attrakció a Comói-tó partján nyít pop-up áruház, amelyet a Villa d’Este luxushotel földszintjén nyitott – illetve vette át a helyi erős multibrand láncolattól, a Tessabittól a bérleményt. De nekik sem ez az utolsó projektjük idén nyárra: hamarosan a szardíniai Forte Village üdülőparadicsomban is nyitnak egy pop-upot, illetve Forte dei Marmiban és Ibizán úgyszintén.

Fotó: PR
2021. június 6.

Pécsi Balázs