Ne hagyd ki!

Fel!
16 márc

Paradicsomszószt Dolce&Gabbanától

Dolce&Gabbana, paradicsomszósz, Di Martino, tomato sauce

Új szintre emelkedett az olasz divatház és a Pastificio G. Di Martino nápolyi tésztamanufaktúra kollaborációja, eddig ugyanis csak négyféle csomag tésztát (spaghetti, paccheri, penne mezzani rigate, mista corta – ez utóbbi ugye egy vegyes válogatás) lehetett szerválni majolikacsempe mintás és szicíliai motívumokkal dekorált fémdobozos, gratis köténnyel árult csomagolásban, amelyet Domenico Dolce és Stefano Gabbana terveztek a mindössze öt üzlettel rendelkező cégnek – ezeket a nápolyi és a bolognai reptéren, valamint ugyanezen városokban és a Nápoly-megyei Gragnanóban kell keresni. Eddig a csóri fashionista kénytelen volt mondjuk Barilla szószt rálöttyinteni a pastára, ha nem akarta azt üresen enni, de most megérkezett a megváltás, ugyanis lett saját paradicsomszósza is a kollekciónak (oké-oké, a logó nélküli verzió eddig is kapható volt).

Dolce&Gabbana, pasta, tészta, Di Martino

Érdekes egyébként, hogy a D&G mennyire elkezdett az utóbbi években a gasztró felé is nyitni. Ugye a milánói flagship store-juknak otthont adó palazzo udvarán már régóta üzemeltetnek egy nagyon fancy bárt a Martinivel közösen (no meg lett közös ital is, ahogy a Bisol márkával úgyszintén, mégpedig egy prosecco), illetve sokáig volt saját éttermük is a városban, Gold néven. Pár éve a Magnummal működtek együtt, a fehércsokis-pisztáciás jégkrémet asszem csak Olaszországon belül lehetett kapni a kiemelt értékesítési pontokon, illetve az “haute couture” verziót pedig csak a Magnum milánói márkaüzletében. Én ezt kóstoltam, azaz a gyári jégkrémet kérés szerint díszítették különféle liofilizált gyümölcsökkel, szirupokkal és egyéb fagyira szórandó cuccokkal. De ugye terveztek mintákat a Smeg hűtőjére, szagelszívójára, tűzhelyére, valamint konyhai kisgépeire (kenyérpirító, vízforraló, kávéfőző, turmix- és konyhai robotgép) is, előbbiekről itt írtam, utóbbiakat pedig lásd. itt! Karácsonykor pedig arról szóltak a hírek, hogy a Fiasconaro márkának panettone csomit terveztek, illetve adták a mintájukat még a pisztáciakrémhez is (erről én is írtam itt). Hogy komolyan gondolják ezt a csapást, mi sem bizonyítja jobban, minthogy a pusztán limitáltnak beharangozott Smeg, Fiasconaro és Di Martino termékek is még mindig kaphatók, sőt, ugye a második körbe érkezett a termékfejlesztés némelyiknél. Személy szerint én alig várom a D&G cannolót, vagy adná magát most húsvétra a colomba (lényegében ez egy galambformájú, mandulával, cukorral megszórt panettone, a Nr.1. húsvéti sütemény Olaszországban).

Fotók: PR

Pécsi Balázs