Ne hagyd ki!

Fel!
24 dec

Pop-up kávézót nyitott a Fendi a Selfridgesben

Fendi Caffe_Selfridges_London_kávézó

Nem ez az első próbálkozása a vendéglátással az olasz divatháznak, nagy hír volt tavaly, hogy a római főhadiszállásán már évek óta üzemelő Fendi Caffe mellé pop-up egységet nyitnak a londoni Harrodsban. A tavaly őszi szezonban ugye mi is jártunk a brit fővárosban, de esélytelen volt bejutni az Insta-pozitív helyre, hatalmas sor kanyargott ugyanis az áruház odavezető folyosóján – jobbára Z-generációs influencerek hadai. A nagy sikerre való tekintettel maradtak a városban, csupán környéket váltottak (mivel a Brompton Roadon a helyüket átvette időközben a Tiffany), így most az Oxford Streeten találjuk őket a Selfridgesben. Itt a földszinti kiegészítőosztályon található, The Fount névre hallgató, 14 férőhelyes champagne bárt fazonírozták át a márka signature sárga árnyalatával, illetve az aktuális ősz-téli kollekcióban is hangsúlyos púderrózsaszín segítségével, de nemcsak ennyiről van szó. Természetesen, mint alább jól látszik, a menü is vadonatúj, jobbára a signature koktélok (FENDI 1925, Roman Passion, FENDI Cosmo) érdemelnek tőlünk plusz figyelmet, de a poharak talpán, a capuccino tetején lévő csoki/fahéjszórásban, illetve a jégkockák formájában is vissza-visszaköszön a Karl Lagerfeld által 1983-ban kitalált fordított dupla F-betűs logó illetve monogramminta. A bár december 3-án nyitott, és elvileg csak januárig üzemelt volna, de ki tudja, a koronavírus brit mutációja miatti lezárások okán akár ki is tolódhat az időintervallum, ameddig  van lehetőségünk kipróbálni ezt a különleges gasztrohelyet.

Fendi Caffe_Selfridges_London_kávézó

Fendi Caffe_Selfridges_London_kávézó

Fendi Caffe_Selfridges_London_kávézó

Fotók: PR

Pécsi Balázs