Egy 2018-as április elsejei tréfa vált most valóra ezzel, s bár akkor ugyan még Teslaquila néven futott a sztori (még annak az évnek a végén kapott is védjegyoltalmat ez a szó), de idén mégis Tesla Tequilára anyakönyvezték a “márkakiterjesztést”. Azt egyelőre nem tudni ugyanis, mennyire gondolja komolyan az új üzletágat az ötletgazda, Elon Musk, mindenesetre jó feedback, hogy a webshopjukból már el is fogyott a stock – pedig 250 dollárba kerül egy üveggel. Ráadásul olyan megkötések is vannak, hogy egyelőre egy személy csak két üveggel vásárolhat, és csak az USA bizonyos tagállamaiból – valamilyen helyi, iparági szabályozás miatt. (Hasonlóan a champagne-hoz, tequilának is csak olyan italt lehet nevezni, ami egy bizonyos területről származik – azaz jelen esetben az öt mexikói állam valamelyikének kék agávé ültetvényeiről.) A 100%-os agávé tequilát 15 hónapig érlelik francia tölgyfahordókban, bérgyártásban a kaliforniai Nosotros Tequila üzemében, majd egy kézzel készített, fújt, villámalakú üvegbe töltik, amelynek egy kis fémtámaszték segít megállni. (A villám nyilván utalás az elektromos autókra, de kezdetben egy sokkal unalmasabb üvegről volt szó, lásd itt.)
Fotó: PR