Nagyon sokáig kellett ugye várni arra, hogy a francia divatház betörjön a beauty szektorba is, azóta viszont csak úgy ontja magából a parfümöket – én már nem is számolom, hogy ezzel a trióval épp hánynál tartunk. Az április 4-től az LV boltokban világszerte elérhető új kollekció három tagból áll, amelyek csomagolását a Los Angelesben élő multimédia művész és filmrendező, Alex Israel tervezte. Mindegyik grafika utalás egy korábbi munkájára, de valamiképpen a jellegzetes kaliforniai életstílust hivatottak mind megképesíteni, amelyre a színek is csak ráerősítenek: a sárga a szikrázó napsütést, a zöld a tájra oly jellemző kaktuszokat, míg a türkizkék az eget és a tengert jeleníti meg. Ugyanezek a minták szerepelnek egyébként a három illathoz készült monogrammintás luggage-on, illetve csak a hullám a szóló, 100 ml-es üveghez passzoló parfümtartón.
A Sun Song illatot az első nyári napok okozta euforikus érzés és a nap melengető sugarai inspirálták. A parfümőr, Jacques Cavallier Belletrud egy ódának szánta a narancsvirághoz, amelyet a citrom dob fel élettel, és még némi pézsma is társul ezekhez. A Cactus Garden trópusi aromájáért a calabriai bergamot és a citromfű a felelős, míg az Afternoon Swim ugyancsak visszatér a citrusossághoz a benne lévő szicíliai naranccsal és mandarinnal – ebben is van mondjuk bergamot. Az illatok 100 és 200 ml-s kiszerelésben érhetők el (utóbbi újdonság, mert eddig ilyet nem lehetett kapni), és külön jó pont szerintem, hogy a cég – ha már egy táj inspirálta – lehetőségeihez mérten igyekszik odafigyelni a környezetre is. A Marc Newson által tervezett üvegek ugyanis az üzletekben újratölthetők, nem kell őket kidobni!
Fotó: PR