Ne hagyd ki!

Fel!
24 febr

3 klassz cucc a tavasz-nyári kampányokból

Gieves&Hawkes_ad campaign_2019_spring summer_tavasz nyár

Bevallom, én azok közé tartozom, akiket nem idegesítenek a hirdetések, sőt, mi több, egyenesen a kedvenceim egy magazinban. Illetve természetesen nem mindegyik, de azoknak a luxusmárkáknak nagyon szeretem a reklámkampányait, akik belevisznek egy kis csavart a sztoriba, netán érdekes termékeket emelnek ki e csillióba kerülő oldalakon, vagy pusztán csak szépen vannak befotózva a képek. Úgy néz ki egyelőre, hogy az idén tavasszal nem annyira leszek elkényeztetve ezen a fronton, bár pl. a Giorgio Armani elegáns képanyagot készített a made-to-measure vonalának, de semmi extra.  Ezen a  három kampányfotón azonban megakadt a szemem, és meg is mutatom nektek, miért!

1.A Gieves&Hawkes kaktuszai

Az van, hogy én nagy növényornamentika fan vagyok, úgyhogy nem is kérdés, hogy ez a klubzakó is nagyon bejön. Persze, azzal azért muszáj ilyen esetben vigyázni, hogy egy ennyire karakteres  darabot nem tudunk  kétszer fölvenni ugyanabban a társaságban, az nagyon-nagyon ciki. És az sem mindegy ugye, hogy mi az alkalom. Mivel valószínűleg egy ilyennel lazán elvisszük a show-t az adott estélyen, így fontos, hogy azokon az eventekre, amikor valaki tiszteletére gyűlünk össze (pl. esküvő, szülinap, stb.) egyáltalán nem illik egy ilyen hangsúlyos modellt választani. Kivéve, ha a saját bulinkat rendezzük. Akkor ellenben must-have!

2.Esernyőtartó a Burberrytől

Személy szerint a sétapálcás esernyők nagy híve vagyok, mivel nagyobb a fesztávjuk, így kevésbé sanszos, hogy elázik a ember. Télen pedig remekül funkcionálnak harmadik lábként is, minimalizálom ezzel az esélyt, hogy hanyatt vágódjak egy jégfolton. Relatíve kevésbé vizezik össze az embert és a padlót is, de azért van kényelmetlensége is a dolognak: mivel nem tudod elsuvasztani a táskádba, így az egyik kezed mindig foglalt. Eddig! Ugyanis a brit divatház feltalálta ezt a szerkezetet, ami kissé olyan, mint valami hegymászó heveder és egy biciklilánc szerelemgyermeke, de nagyon praktikusnak néz ki. Elegánsnak azonban már nem mondanám. 😀

3.Pizsamaszmoking a lá Dolce&Gabbana

A kínai fiaskó után a D&G kissé visszatért a gyökerekhez, azaz maradtak Itália határain belül, ami az inspirációt illeti. A 2019-es tavasz-nyári kampányukat is Milánóban fotózták, szerte a városban, a modellek és az olasz hírességek (Isabella Rosselini, Carla Bruni-Sárközy, Monica Bellucci) mellett az utca közönsége is tiszteletét teszi a képeken, a márkára oly jellemző módon. Azon most ne vitatkozzunk, mennyire hiteles, hogy ilyen damasztmintás selyemszatén együttesben ereszkednek le a gazdagok és szépek a pórnép közé, az azonban biztos, hogy egy ilyen szettet én magam is be fogok idén szerezni, mert már több éve vágyakozom utána!

Fotók: PR

Pécsi Balázs