Már a hamarosan befigyelő karácsonyi ajándékozás okán is írtam ezt a posztot, avagy nincs olyan nő szerintem a Földön, aki fanyalogna, ha egy ilyen gyertya vagy táska lapulna a fa alatt, akár díszcsomagolás nélkül is, csak a márka jellegzetes narancssárga papírzacskójában. Oké, a teás utazóláda és a shanghaji repjegy egy-két fokkal már húzósabb mulatság, de ugye ha szeretet van, akkor meg a pénz nem számít. 😀 Bárhogy is legyen, ezek mindegyike azért hírként is bőven elég nagy durranás ahhoz, hogy megváltsa a jegyét ide a blogra, avagy lássuk, már megint mivel rukkolt elő még az idei évre a 2018-ban igencsak aktív francia luxusmárka!
1.A Grace Coddington-féle kollab
Már ebben a posztban is olvashattatok egy pár sort az amerikai Vogue egykori kreatív igazgatójának az LV számára tervezett limitált kollekciójáról, de adjuk meg a módját, ha már van egy ilyen poszt, és lássuk picit alaposabban, hogy s mint volt ez! Először is, hihetetlen hogy mennyire sok termék született, ami egy limitált kapszulakollekciótól tényleg nagyon furcsa. A táskákon, cipőkön, ruhákon, és egyéb apró kiegészítőkön a stylistlegenda kézzel rajzolt grafikái – egymással játszadozó macskák – teszik mozgalmassá az átszínezett logómintát (a sötétbarna monogram canvasra nem a hagyományos bézs színállás került, hanem narancs, amolyan rajzos stílusban)l. De egy fekete kutyát is kiszúrhatunk, amely a ház női vonalának kreatív igazgatásáért felelős Nicolas Ghesquiére sajátja. Kisfilmek és a teljes szortiment itt.
2.Ég a gyertya, ég!
November 5-től csaphatunk le online és a kiemelt LV-márkaüzletekben 185 dollárért erre a négy illatgyertyára, amelyeket ugyanazok terveztek, akik a 2016-ban bemutatott női, majd az idén piacra dobott férfiparfümökért is feleltek. Azaz az üvegcséket tervező Marc Newson (aki évekkel ezelőtt még gurulós bőrönd kollekciót is alkotott itt a cégnél) volt felelős a dizájnért, a minimál, szoftan logózott porcelánhoz kézzel varrt bőrfület és aranyozott fémalátétet (ami gondolom egyúttal fedél is, hogy ne porosodjon a gyertya, ha nem használjuk) és minden illathoz más színű kanócot párosított. A parfümöket kreáló Jacques Cavallier Belletrud felelt itt is az illatokért, mindegyiket más-más évszak és feeling ihletett. A L’Air du Jardint a rózsabimbó, az Île Blanche-t a meleg Nap és a friss pamut, a Feuilles D’Ort egy erdei séta, míg a Dehors Il Neige-t a havas téli éjszakán pattogó tűz.
3. It’s afternoon tea time. Voilá!
Mivel ez a hír annyira friss, hogy még ropog, így nem volt alkalmam megnézni ezt a csodát Londonban, pedig órákat töltöttem el a Fortnum&Masonben. 🙁 A legújabb tematikus utazóláda, amelyet az LV kitalált, ezúttal a teázásra fókuszál – bár hozzá kell tenni, 2016-ban is volt már hasonló trunkja a luxusmanufaktúrának, csak épp nem angol afternoon tea-re specializálva, hanem a kínai teaszertartásra, lásd itt. A Secrétaire Thé gyönyörű kék kárpitot kapott, és egy fa lehajthatós asztalkát, továbbá az F&M komplett Camellia Tea Set aranyozott étkészletét, amelynek mintáját az 1707-ben nyílt áruház Diamond Jubilee Tea Salonjának kézzel festett tapétája inspirált. Nem tudok mást mondani rá, absolutley fabulous!
+1.Ingyenes kiállítás Shanghajban
Párizs, Tokió, New York és Szöul után megérkezett a kínai metropoliszba is a “Volez, Voguez, Voyagez – Louis Vuitton” névre hallgató kiállítás, amely november 16. és február 1. közt állomásozik a Shanghai Exhibition Centerben, s antik darabok segítségével mutatja be a Ház szerepét a stílusos utazás fejlődésében, legyen szó repülésről, hajózásról vagy vonatozásról. Egy nagyon menő kisfilmet is készítettek beharangozóul.
Fotók: PR