Ne hagyd ki!

Fel!
15 febr

A Harrods megnyitotta a világ legnagyobb beauty részlegét

Harrods_London_department store_beauty hall_áruház

Közel egy évig, három etapban zajlottak a munkálatok, hogy január végére teljesen új köntösben, nehéztüzérséggel várja a szépülni ill. feltöltődni vágyókat a legendás londoni luxusáruház. Ősszel, amikor legutóbb ott jártam, még javában tartott a face lifting, egyedül a legfelső emeleti “parfümsor” várta készen a vásárlókat, amitől bevallom, egy kissé le is hidaltam. A keskeny folyosó mindkét oldalán – store in store koncepció szerint – nagyon exkluzívan sorjáznak a legmenőbb világmárkák, a nagy nemzetközi brandek és a niche luxusmanufaktúrák egyaránt. Van itt Jo Malone, byKilian, Acqua di Parma, Amouage üzlet is többek közt, szuperelegáns tálalásban, contemporary berendezéssel, mosolygós és kedves eladókkal.

Harrods_London_department store_beauty hall_áruház

De ennél többet is tud az új beauty department, amitől természetesen azt várja az áruház menedzsmentje, hogy mindenki úgy gondol rájuk majd eztán Londonban (és szerte a bolygón), mint a number one-ra ebben a tematikában. A cél érdekében négy márkával  (Chanel, Dior, Decorté, Clé de Peau Beauté) kizárólagosságot is kötöttek, hogy csak itt lehet spa-szolgáltatásuk az Egyesült Királyságban. A megújult concierge szolgáltatás (bárhova foglalnak nekünk időpontot házon belül) és az interaktív masterclass előadások és termékbemutatók befogadására is alkalmas auditórium mellett 14 új kezelőszobával várnak minket, amelyeket mind egy-egy márkának dedikáltak (pl. La Mer, Natura Bissé, Clarins, Chantecaille, stb.). Az áruház ezzel egyértelműen megpróbál kiragyogni a konkurensei közül, hiszen ugye jól tudjuk, minden nagy department store alapszolgáltatása, hogy a földszinten rögtön egy elég terebélyes beauty hall fogad minket, ahol a legjobban pörgő FMCG-termékek találhatók, amikért csak be kell így ugrani.

Harrods_London_department store_beauty hall_áruház

A Harrods koncepciója, hogy ezentúl úgy is gondoljunk a gigászi Brompton Road-i épületre, mint a nehéz munkanapok utáni feltöltődési pontra, netán ahova befizetjük a kedvesünket egy arc- vagy testmasszázsra (illetve csillió egyéb kezelésre), míg mi az ügyeinket intézzük a brit fővárosban. Szóval szerintem ez egy remek ötlet volt a részükről, biztos busásan megtérül majd az invesztíció, amit erre a 90 000 nm-re költöttek.

Fotók: PR

 

Pécsi Balázs