A londoni Jermyn Street híres férfiüzlete, az 1984-ben alapított Thomas Pink – amely különösen az ingjeiről volt híres – nem élte sajnos túl a COVID-ot, a tulajdonos LVMH luxuskonszern a megszüntetése mellett döntött (természetesen a new yorki és a Heathrow repülőtéren lévő boltot is bezárták). Bár nemcsak a járványhelyzet volt a ludas a dologban, hiszen azelőtt is csökkenő tendenciát mutatott a forgalmuk (2019-ben és 2020-ban is 23 millió fontos veszteséggel zárták az évet), de az agóniát kétségkívül felgyorsította a locked down. Az LVMH is rengeteg pénzt veszített az egész helyzettel, így érthető, hogy nem feltétlen szerettek volna egy veszteséges brandet továbbra is lélegeztetőgépen tartani – még ha sokaknak fájó is lesz a hiánya. Sajnos, hiába igazoltak ugyanis 2017-ben a Guccit és a Dunhillt is megjárt tervezőt, ő sem tudott vele csodát tenni, így 2019-ben angolosan távozott. Ahogy decemberben a cég is.
UPDATE (2021. március 3.): Bejelentették, hogy az LVMH eladta a márkát a JD Sports egykori ügyvezetőjének, Nick Prestonnak, aki Pink Shirtmaker néven fogja tovább üzemeltetni azt. A megállapodásnak nem volt része sem a weboldal, sem az üzletek átadása.
Fotó: PR
2021. január 31.