Szerdán este egy különleges partira voltam hivatalos a belvárosi Moni’s Premium Brand Store meghívásából. Ezúttal sikerült is percre pontosan érkeznem (nem úgy, mint általában :)), ugyanis az est egyik szponzora, a Wallis egy BMW SUV-ot küldött értem sofőröstől. Szóval igyekeztem tényleg időre összekapni magam.
A karácsony előtti esemény apropója egy nagy bejelentés volt, mégpedig, hogy a világ éves gyémántkitermelésének 40%-át adó De Beers-csoport az Október 6. utcai multibrand ékszerüzlet “személyében” találta meg a tökéletes, budapesti/magyarországi partnert. Illetve nyilván az üzlet alapító-tulajdonosai, Suta Mónika és az októbertől a BMW márkanagykövetének titulusát is viselő Suta Győző személyes varázsa tette rájuk eme komoly hatást, hogy megbízzák őket a kizárólagos hazai forgalmazással. A szakértelem mellett pedig nyilván a számok sem voltak éppenséggel érdektelenek. Ugyanis a luxusüzletben immár évek óta árulják az etikus termelési láncára méltán büszke Forevermark gyémántékszereit – ugye ez a brand is a De Beers-csoport tagja. A kapcsolat új szintre lépése nem csupán azt jelenti, hogy ezután még drágább ékszerekbe is belefuthatunk majd a kétszintes üzlettérben – például abba a gyémánt-smaragd gyűrűbe, ami több mint 50 000 eurót kóstál -, de fontosabb üzletággá válhat a De Beers Industry Services által minősített gyémántok befektetési célból való vásárlása is. A külön az eseményre kiállított ékszerek dizájnjával csak a Sárközi Ákos kreálta catering versenyezhetett, nagyon tetszett, hogy minden felszolgált ételben volt valami, ami a drágakövek csillogását idézte meg – még a pürésített túrós csuszában is. Vizuálisan és gasztronómiailag is úgy éreztem magam, mintha csak egy varázsütésre Londonba csöppentem volna, és nekem elhihetitek, azért kevés ilyen alkalom adódik Budapesten!
Fotó: PR