Ne hagyd ki!

Fel!
11 júl

Innovatív koncepcióval nyitott újra a Nespresso

Nespresso Boutique Andrássy út Budapest_avenue

Minden érzékszervre ható, interaktív kávékóstolásban és újgenerációs megoldásokban gazdag vásárlási élményben lehet része annak, aki betér a Nespresso megújult Andrássy úti üzletébe, ahol júliustól számos innovatív elem teszi még kellemesebbé a vásárlást. A kedvenc kapszuláikat rendszeresen itt beszerzőknek rögtön szembetűnik majd a megújult belső tér, ahol a korábbi sötét színek helyett világosabb, melegebb, otthonosabb, egyes helyeken „latte” vagy épp „cappuccino” árnyalatok, illetve természetes felületek fogadják. Rögtön a bejárat melletti első kóstolóasztalnál ismerhetjük meg a Nespresso aktuális kávéújdonságait, míg az üzlettér hátsó részét díszítő Atelier kóstolóasztalnál elleshetjük kedvenc kávéreceptjeink elkészítésének titkait, megtanulhatjuk a tökéletes tejhab előállításának fortélyait, sőt, akár még a kávégépeket is kipróbálhatjuk! Ez lesz a színhelye a jövőben megrendezendő kávés Masterclass workshopoknak is, amelyek keretében a téma rajongói mélyíthetik el tudásukat a kávé világáról. Az érdeklődők egyedi illat- és kóstolóélményekkel is gazdagodhatnak, egy VR-szemüveg segítségével pedig még a kolumbiai termőterületeket is bejárhatják.

Nespresso Boutique Andrássy út Budapest_avenue

De a megújult Boutique a vásárlás technikai részleteit illetően is innovatív. Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre, melyeknek köszönhetően megszűntek a hagyományos kasszapultok, és a teljes üzlettér bejárhatóvá vált. Mostantól a rendeléseket kávézás közben, tabletek segítségével veszik fel a kávészakértők, akik az üzlet bármely pontján rendelkezésre állnak. A készpénzzel fizető vásárlókat pedig egy automata pénzkezelő segíti. A pillanatnyi élmények mellett a Nespresso számára legalább ugyanolyan fontos a jövő, így az új Boutique-ban kiemelt figyelmet kapott a fenntarthatóság is. Olyan belsőépítészeti elemek kaptak helyet, mint a kávézaccból készült pultfelületek (!) vagy a kizárólag újraerdősítési programokból származó faanyagokból készült bútorok és burkolatok. Emellett kialakításra került a már megszokott használt kapszula-gyűjtőpont is. Az Andrássy úti Boutique a helyi művészetnek is helyet ad, az üzlettér falain újrahasznosított kapszulák felhasználásával készült kalocsai virágmotívumok jelennek meg.

Nespresso Boutique Andrássy út Budapest_avenue

Az új Boutique-koncepció Magyarországra érkezését egy, a magyar közönségnek kedveskedő, helyi kampánnyal ünnepli a Nespresso. A Szervusz Budapest kampány keretében az Andrássy úti üzlet kirakatát a nyár folyamán egy, a magyar hagyományok előtt tisztelgő, újragondolt kalocsai mintás dekoráció díszíti. A kampány részeként limitált mennyiségben csak itt kapható kávéválogatások is elérhetők. Az új, innovatív Nespresso Boutique-koncepciót a többszörös dizájndíj-nyertes, világhírű Edward Barber és Jay Osgerby által alapított Universal Design Studio építészeti és dizájniroda tervezte.

Fotók és szöveg: PR

Pécsi Balázs