188 éves fennállása óta először működött együtt divatmárkával a Budapesten is márkaüzlettel rendelkező Christofle. A francia luxusmanufaktúra legikonikusabb termékéhez, a tojás alakú díszdobozban kapható Mood étkészlethez nyúlt hozzá ezúttal a Chanel és a Fendi ura, hogy kissé a maga képére fazonírozza. Kétféle verzió készült így a tojás alakú díszdobozból, egy csiszolt ezüst és egy feketére lakkozott rozsdamentes acél, mindkettő szimmetrikus, az art déco építészet inspirálta geometriai mintákat visel magán, valamint Kaiser Karl szignóját, amely a kanalakon, késeken és villákon is megjelenik (de az evőeszközökhöz ugye igazából sztenderd termékek). A 24 darabos készletet ezüst tartóban 2400, míg lakkozottban 3200 euróért mérik, de sietni kell mert az ezüstből csak 1000, a feketéből pedig csak 500 darab készült, mindegyik számozva persze. A termékek a szeptember 6-14. közt megrendezlsre került New York-i divathéten mutatkoztak be és csak a két cég weboldaláról lehetett őket rendelni, továbbá a Karl Lagerfeld SoHo-beli üzletében és a Christofle Madison Avenue-n lévő boltjában lehetett őket fizikailag is megvenni. Szeptember 14-től a londoni divathét apropóján a Harrodsban és a német tervező helyi üzletében is elérhetők lettek, ahogy 25-től a márkák párizsi képviseleteiben a párizsi divathét kapcsán. Október 1-től azonban a cégek minden retail-egységében rendelhetők – így a Lázár utcai Pavillon Christofle-ben is az opera mögött.
Fotó: PR