Az egyik igazából a Rumbach Sebestyén és a Wesselényi utca sarkán lévő Solinfo üzlet újrabrandingelése, amely ezentúl Vitra Concept Store néven várja a prémium dizájn iránt érdeklődőket, s mint a nevéből is könnyedén levágható, leginkább Vitra termékekkel találkozhatunk itt (de például az utóbbi években eléggé felkapott USM moduláris bútormárkának is leledzenek itt darabjai). Ugye korábban ez egy lámpaüzlet volt, jobbára a legerősebb brandjét, a Tom Dixont mutatta be itt szélesebb spektrumon a kizárólagos hazai forgalmazó Solinfo, de mivel ezt a szerepet időközben átvállalta a szomszédos, a Rumbach Sebestyén utcából nyíló Solinfo Café (a budapesti népnyelvben lásd még: “Tom Dixon Café”), ahol a világítást egy csomó különféle modell biztosítja a sütit falatozók feje fölött, így lehetőség adódott egy másik márkájukat is profibb keretek közt prezentálni a potenciális vásárlóknak.

Vitra Concept Store
Míg e két helyiség össze van kapcsolva egymással, addig a kávézó másik oldalán decemberben egy önálló üzlet is megnyitotta kapuit, amely kialakításilag nagyon fancyre sikeredett, abszolút hozza az európai színvonalat. A Solinfo Shop hivatalosan multibrand, hiszen több márkát is forgalmaz, mégis, árukínálatának szerintem több mint 90%-a, na micsoda? Hát persze, hogy Tom Dixon! Tökéletes ajándéklelőhely akár magunknak, akár dizájnfanatikus ismerősünknek, martinis pohártól az illatgyertyáig egyszerűen minden van, mi szem s szájnak ingere.

Solinfo Shop
Mivel már évek óta készülök, de még sosem láttam a 2017 nyarán a kávézó felett, az emeleten nyílt, 200 nm-es Molteni&C showroomot, így most a két új üzlet apropóján ezt is szemrevételeztem. Gyönyörű enteriőrrészletek igyekeznek megértetni a szemlélődővel, miért is kerülnek annyiba ezek a darabok, amennyibe. A kiegészítők közt több vicces darab is felkeltheti figyelmünket, ezek az egyik kedvenc lakbermárkám, a francia Ibride termékei. Ezen a szinten dolgozik egyébként a Solinfo tervezőgárdája is, ugye nagyon sok népszerű gasztrohely világításának kitalálásáért vagy berendezéséért is ők felelnek, de természetesen egy magánlakás esetén is lehet rájuk számítani. Ahogy a cég kommunikációs- és marketingmenedzserétől megtudtam, még az idén várható a bővülés, egy új monobrand showroomot nyitnak ugyanis az egyik márkájuknak. Ennél többet persze nem mesélt a szupertitkos projektről (mondjuk van egy pár tippem, de egyelőre megtartom magamnak :)), az biztos, hogy nagyon fúrja az oldalamat, haha. Illetve az azért elég menő, hogy a budapesti belváros közepén kezd szépen alakot ölteni egy multibrand luxus lakberendezési áruház, nemde?
Fotók: PR (Gosztom Gergő)