Először a milánói Galleria Vittorio Emanuele II. luxuspasszázsban nyílt meg az új koncepció szerint átalakított flagship concept store, amelyet még 27 darab fog követni – jobbára Európában és Észak-Amerikában. A világ elsőszámú kristálygyártójának új brandimázsa a cég első globális kreatív igazgatójának, Giovanna Engelbertnek köszönhető, aki nem elégedett meg azzal, hogy mindent sárgára festet, és egy talpalatnyi szabad helyet sem hagy a falakon. A logóhoz is hozzányúlt, a hattyú nyaka hosszabb és áramvonalasabb lett, és egy nyolcszögletű keretet is kapott – utalva ezzel nyilván az “ékkövek” csiszolására. Ugyancsak ez az oktogon alakzat köszön vissza a dizájnban, lényegében a vitrinek helyett mini polcos elemeken állítják ki ezután az árut a kiemelt üzletekben. Hát, nem lennénk az eladók helyében, mert lehet, jól néz ez így ki, de biztos extra figyelmet igényel majd az enyves kezeket kiszűrendő. Ezekben a nagy forgalmú boltokban ugyanis a legdrágább kollekció, a mindig egy világhírű dizájner által tervezett Atelier Swarovski termékvonal is elérhető lesz majd.
Az osztrák kristálygyöngy- , világítótest- és ékszergyár prémium retail-hálózata eddig ugye “csillámló” miliővel próbálta bevonzani a vásárlókat. A fehérre festett üzletterekben látványos kristálycsillárok és egyéb kristálydekorációk próbálták felfelé pozícionálni a brandet. Az új dizájn valószínűleg a new millennials generációk kedvéért került bevetésre.
Fotók: PR
2021. március 2.