Egyre inkább engednek a szigorításokon a kormányok, és nyílnak meg az üzletek, mégis, a turizmus szinte teljes leállásával minden enyhítő intézkedés kevés ahhoz, hogy a mérleg nyelve pozitívba forduljon át. A Kering tulajdonolta Guccinál is azt mutatják a számok, hogy a helyi vásárlók csak a veszteségek csökkentésére elegek, ettől még sírnivaló a könyvelés. Előrukkoltak hát egy új concierge-szolgáltatással, amely abszolút alternatívája lehet az online vásárlásnak, ami azért teljesen nélkülözi az eleganciát, lássuk be. A weblapokon való kattintgatás helyett a Gucci egy ennél jóval személyre szabottabb élménnyel szeretné megtartani a vevőit, így hát bevilágított hat flagship üzletet (New York, Tokió, Szingapúr, Sydney, Sanghai, Firenze), ahol az eladók segítenek nekünk vásárolni online, a laptopunkon vagy a telefonunkon keresztül mutogatva meg az újdonságokat, éljünk bárhol is a világon. A vásárló ezzel ugyanazt a törődést kapja a cég alkalmazottaitól (az angol client/sales advisor munkaköri megjelölés sokkal érzékletesebb is egyébként, mint a magyar eladó), amit már megszokott – csak épp ki se kell szállni a fotelből. Szerintem brilliáns ötlet, kíváncsi vagyok, hányan fogják igénybe venni.
Fotó: PR