Ne hagyd ki!

Fel!
18 nov

3 újdonság az Aésop háza tájáról

Aésop,Rimowa, limited edition, gift box, limitált kollekció

Magát a márkát szerintem senkinek sem kell már bemutatni, olyannyira népszerűvé vált az üvegeik dizájnja, hogy már a DM-nek is van saját márkás terméke, ami ebben a stílusban nyomul. Státuszszimbólum lett tőlük folyékony szappant és egyéb piperéket shoppingolni, ami főként a mostani harmincas-negyvenesek közt eszméletlen menő trend. Az Aésop márkaboltok jellegzetes, modern minimalista enteriőrjeiben megfordulni már önmagában is különleges élmény, a legközelebbi Bécsben van a Graben mellett – itthon idehaza egyébként az Andrássy úti Madison Perfumery forgalmazza a brandet. E poszt apropója most három különleges kollab, lássuk hát őket!

1.Aésop x Rimowa

A Köln utazószett (lásd. a nyitóképet) egy sampont, hajkondícionálót, fogkrémet, szájvizet és bőrápolási termékeket tartalmaz az idén 120 éves prémium német bőröndgyártó alumíniumdobozában  – ugye az LVMH márkájának idén már volt kollabja a TED-del, az M/M-mel, a Supreme-mel, kétszer is az Off-White-tal, az elmúlt évben pedig ugyancsak kétszer a Fendivel.

2.Aésop x Iris van Herpen

Aésop, Iris van Herpen, limited edition, gift box, limitált kollekció

Az egyik olyan tervező, akinek mindig nagyon várom a bemutatóját a párizsi haute couture divathéten, nagyon szerettem anno a Dom Pérignonnal való kollabját is. A holland dizájner Atlas of Attraction kollekciója valójában négy ajándékszettet tartalmaz (A Curious Connection – 55 dollár, The Familiar Horizon – 90 dollár, Contours of Discovery – 115 dollár, Orbit of Intention – 115 dollár), amelyekben lényegében 2-3-4 állandó termék van, a különlegesség a csomagolásban rejlik, a neszeszerekre ráhúzott papírborítás a tervező jellegzetes fraktális mintáival díszített, néhol lézervágott, akárcsak a ruhaköltemények.

3.Aésop x Studio Henry Wilson

Szeptember 24-től elérhető a márka első olyan próbálkozása, ami túlmutat a szépségápolás terén. Az amorf réz tárgy, amely leginkább egy mécsestartó és egy ókori görög olajlámpás szerelemgyerekére emlékeztet (nem véletlenül) egy illóolaj párologtató, az első tapogatózó lépes, hogy az ausztrál márka megvesse a lábát a lakásillatosítók piacán is. Értelemszerűen illóolaj is készült hozzá!

Fotók: PR

Pécsi Balázs