David Beckham sportikon és üzletember is egyúttal, nem utolsó sorban pedig divatrajongó. Éppen ezért nem volt kérdés a Maserati számára, hogy a focistát válassza globális márkanagykövetének – írja a Drive Me Baby női autós és trend magazin. A cég olyan partnert keresett, aki végigkíséri a márkát a luxusautók élmezőnyébe vezető úton. Úgy tűnik, Beckham személyében megtalálták a tökéletes társat.
Paolo Tubito, a Maserati marketingigazgatója szerint a márka természeténél fogva egy innovatív, szenvedélyből fakadó és mindazonáltal egyedi dizájnt testesít meg. A Daviddel kötött partnerség pedig ezeknek az értékeknek a megjelenése.
Beckham hasonlóan fogalmazott az új együttműködéssel kapcsolatban. A korábbi szexszimbólum ugyanolyan izgatottan várja a nagykövetséggel járó időszakot, mint a Maserati képviselői. Interjújában továbbá elmondta, hogy az ikonikus márka egyszerre testesíti meg számára az innovációt, és azt a dizájnt, amit a modern világban elvárunk. Úgy véli, igazi kihívás lesz számára, hogy ezekben a nehéz időkben, amelyeket most élünk, a márka növekedését az ő erőfeszítései által is, globális szinten folytatni tudják.
Szöveg: Devánszki-Csombok Zsuzsanna, Fotók: PR
2021. április 20.