Ne hagyd ki!

Fel!
11 júl

Ilyen, amikor egy sima pláza luxusáruházzá akar átváltozni

american-dream-the-avenue

Az USA legnagyobb plázája a new jersey American Dream, amelyben a méretét leszámítva tényleg nincs semmi érdekes, ugyanazok a 12 egy tucat, középkategóriás brandek vannak benne, mint bárhol máshol – jó, talán nem ekkora darabszámban. Most azonban érdemes rá egy picit odafigyelnünk, ugyanis közel 28 000 nm-en terveznek kialakítani egy luxusszárnyat, amely a The Avenue nevet kapta. Olyan brandek nyitnak itt majd üzletet szeptember 17-én, mint a Dolce&Gabbana, az Hermés, a Saint Laurent, a Tiffany&Co., a Mulberry és még mások (több mint 20 brand). De lesz itt luxusétterem (Carpaccio) és champagne bár (Brut) is. A 2019-ben nyitott, 280 ezer nm-es (!!!) pláza tavaly márciusban akarta átadni a közönségnek a szárnyat, de a koronavírus meghiúsította azt, miként az idei márciusi időpontot is. A vásárlók a fentebbi monobrand üzletek kínálata mellett más luxusmárkákra is szert tehettek volna, ha nincs a COVID-járvány, ugyanis egyedülálló módon a plázában áruházat nyitott volna a híres Saks és a Barneys is – utóbbi azonban még az eddigiekből is zárt be a válság hatására.

Fotó: PR
2021. július 11.

Pécsi Balázs