Illetve most már ne, mert egészen pontosan május 4-ig tehetted volna ezt meg, e posztumusz poszt mégis megszületett, mert a Tiffany&Co. olyan marketinget tolt Manhattanben, amiről bizony magyar nyelven is illik megemlékezni – és úgy látom, ezt más nem tette meg eddig idehaza. Szóval adott tehát egy új kollekció, a Paper Flowers, az első, amit az új kreatív igazgató, a divattervező Reed Krakoff jegyez a cégnél. Őszintén szólva szerintem náting szpesöl, a hype, amit felépítettek köré, viszont már annál inkább lenyűgöző. A mindössze pár napig tartó sztori keretében a cég jellegzetes türkizes árnyalatában (az angolszász média eggshell blue-t használ rá, de ez nem pont az a szín) matricázták át a híresen napsárga New York-i taxik egy részét, továbbá nyitottak pop-up virágüzleteket is (ez nem új ötlet egyébként, a saját szememmel láttam ilyet a Patek Phillipe-től a londoni Old Bond Streeten lévő üzletük előtt) , ahol élő- és természetesen papírvirágot is lehetett venni, akár egy croissant társaságában, megidézve ezzel a klasszik jelenetet, amikor is Holly Golightly (Audrey Hepburn) reggelit majszol a Fifth Avenue-n lévő flagship üzlet kirakatait pásztázva.
Remek folytatása ez a fajta termékbevezetési marketing a tavaly ősszel ugyanebben az áruházban megnyílt Blue Box Cafénak, ahol végre minden upper east side-i unatkozó milliomosfeleségnek és divatrajongó turistának valóra vált a legtitkosabb vágya: megélni in reality a Breakfast at Tiffany’s (magyarul: Álom luxuskivitelben) fentebb tárgyalt kulcsjelentét. Őszintén szólva nekem kissé fura, hogy egy ilyen jól bevezetett brand (amely szinte lekörözhetetlen, ha pl. eljegyzési gyűrűkről van szó), miért csak most lépte meg ezt a stációt, hogy ennyire komplex márkaélményt adjon a (potenciális) vásárlóinak, de jobb később, mint soha! Pont ahogy ennek a posztnak a megírásával is történt.
Fotók: PR