Ne hagyd ki!

Fel!
25 szept

A Master Good lett a budapesti NOBU többségi tulajdonosa

barany-csalad-nobu-kempinski-master-good-saga

A magyar tulajdonban lévő Master Good cégcsoport stratégiai részesedést szerzett a világszerte több mint 50 étteremmel, és közel 20 hotellel rendelkező NOBU láncban. A Master Good Kft.-ből, a Baromfi Coop Kft.-ből. és a Sága Foods Zrt.-ből álló cégcsoport, amely a régió egyik legnagyobb élelmiszeripari szereplője, kiemelkedő minőségű baromfitermékeivel már hosszú évek óta meghatározó szereplő a nemzetközi piacon. A Kempinski Hotel Corvinus Budapestben lévő NOBU Budapestbe való befektetés egyedülálló lehetőséget biztosít a két vállalat számára. A Master Good cégcsoport 100 százalékban családi tulajdonban van. A Bárány család 116 éve, négy generációra visszamenőleg foglalkozik baromfitenyésztéssel, ezáltal Magyarország legrégibb baromfitenyésztő dinasztiája. A tradíciót elindító első generáció a Széchenyi grófok uradalmi baromfitenyésztője volt. Az általuk képviselt, szakma iránti elkötelezettség generációról generációra szállt.

„A Master Good cégcsoport portfóliójában idegen lehet egy étterem jelenléte, de a NOBU Budapestben való többségi tulajdon megszerzése ennél mindenképpen többet jelent számunkra” – magyarázza az akvizíció okát Bárány László, a Master Good ügyvezető-tulajdonosa. „Mindig érdekelt minket a gasztronómia, különösen annak a magas minőséget prezentáló területe. Önmagában ez azonban nem lett volna elég ahhoz, hogy erre a piacra lépjünk. Üzletemberek vagyunk, azt tudtuk, hogy ha valaha ilyen befektetésre kerül sor a Master Good életében, nemzetközi lánchoz, nagymúltú, világszínvonalon teljesítő brandhez csatlakozunk. A NOBU idén ünnepli 30 éves születésnapját, 55 étterme van a világban, és 2013 óta a szállodaiparban is megjelent saját hotelekkel, melyekből már szintén közel 20 található a világ 5 kontinensén. A budapesti étterem jövőre lesz 15 éves, a világ 5 legjobb NOBU éttermeként tartják számon. Öröm számunkra, hogy a NOBU Budapest csapatában sokan, köztük a séf, Schreiner Gábor, a nyitás óta fáradhatatlanul dolgoznak együtt. Ez számunkra is garantálja azt, hogy a brandet jól ismerő, összeszokott team működteti a budapesti éttermet. Úgy érezzük, hogy a két márka saját területén már bizonyított, a NOBU számára azok az értékek, melyek minket is jellemeznek, ugyanolyan fontosak. Az adott szakma és a minőség iránti elkötelezettség, tradíciókhoz való ragaszkodás, és a megbízhatóan működő rendszerek mindkét márka meghatározói.”

Fotó és szöveg: PR

Pécsi Balázs